martes, 26 de abril de 2011
SOM I SEREM!
Som i serem per sempre. Malgrat el present ens maltracti, el futur és nostre, i tenim el passat per no avergonyir-nos, i mirar com vàrem fer les coses ben fetes. Els dies passen i la gent ens entén, però té por de manifestar-se, pensant que les notes vibrants en el temps ens amaguen alguna cosa més que la veritat. És així perquè som i serem, però és només pel fet de que vàrem ser. No cal recordar les lluites per a saber que hem lluitat, ni cal oblidar els fracassos per a saber que han existit. Tants anys de potejades fan que els cossos es ressentin i que les forces manquin, però sempre com deia el poeta hem de mantenir “...aquell esforç, que prou que coneixes de persistir quan res no ens és propici.” És aquest esforç el que ens fa diferents i ens fa alternativa a la realitat present. No ens val rendir-nos, no ens val acotar el cap, no ens val amagar-nos, perquè no tenim necessitat de fer-ho. Som i serem i així ho farem malgrat el present, perquè el passat ens avala i el futur és nostre.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario