SENTIMENT CULÉ
He
de confessar i confesso, que ahir vaig plorar i molt. L’acomiadament d’un geni
de la pilota, de les relacions humanes, del saber estar i del saber fer, em va
fer trontollar tot el meu ésser. No puc acabar d’acceptar la seva absència a
les banquetes, al vestidor, a la sala de premsa, i fins i tot al mig camp, a
aquell on va córrer i lluitar, a aquell on el van treure, a aquell on ens va
fer sentir tantes coses als culers, als que ho som des que tenim ús de raó i
fins i tot abans, perquè ho portam als gens, perquè així ho vam mamar de
petits, a aquells que sempre em sentit en blaugrana i mai deixarem de fer-ho. Som
patidors? Es clar que sí. Els que es senten els colors, els que lluiten i
defensen casa seva es veuen obligats a sofrir, però el gaudiment dels èxits és
tan gran que ens sentim feliços i orgullosos de suar la camiseta.
En Pep
ens ha donat uns anys meravellosos, de goigs i alegries que mai oblidarem
perquè han quedat gravats a la història, i aquesta és la que conforma el nostre
ser, el nostre existir. Però també sé que hi tornarem, perquè som més que un
club, i perquè entre tots ENS HI DEIXAREM LA PELL.
Gràcies
Pep, i torna quan vulguis, perquè CAN BARÇA és casa teva, i això ho saps bé tu.
Culé,
culé i culé per sempre més!