miércoles, 28 de septiembre de 2011
un poquet més...
L’aeroport havia canviat molt, però Mallorca era
la mateixa; semblava diferent, però hi havia alguna cosa que la feia única,
feia que fos l’illa esperada. Hauria de cridar un taxi; havia deixat el meu
cotxe a Barcelona. Tantes coses havia deixat allà, que ara no em feien cap
falta. Era com si aquí hi hagués tot el que necessitava. Com si tornés a renéixer
d’una vida que no havia estat real. Era difícil descriure el que sentia, perquè
tan sols no sabia si volia fer-ho; ni si volia saber-ho. Estava bé. Necessitava
tornar a l’illa; desitjava tornar-hi. Ja hi era. Des que el pare em va deixar, estava tan
sola. Havia anat rodat per un món que no em complaïa, per un món que no era
meu. Era el món que m’havien volgut fer viure; era el que m’havien fet creure
com a únic. Però jo era alguna cosa més que una titella en un món de joguines
rompudes per despietats sense cor.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario